۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۲۴۱۲
معاون پارک علم و فناوری استان:

پارک علم و فناوری استان حامی ایده های فناورانه تولید

هدف اصلی سازمان پارک علم و فناوری ،افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقاء فرهنگ، نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت های حاضر در پارک و مؤسسه های متکی برعلم و دانش است.
پارک علم و فناوری استان حامی ایده های فناورانه تولید
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، یونس نادعلی معاون پارک علم و فناوری استان گفت: پارک علم و فناوری سازمانی است که هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقاء فرهنگ، نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت های حاضر در پارک و مؤسسه های متکی برعلم و دانش است.

وی گفت: ضرورت اهتمام به مقوله توسعه فناوری، توسعه اقتصاد دانش محور و اشتغالزایی تخصص در مسیر دستیابی به اهداف توسعه استان، ایجاد پارک علم و فناوری را از چندین سال قبل در دستور کار مدیران ارشد استان قرار داد، که خوشبختانه در سال ۱۳۹۱ با همت استاندار محترم و موافقت شورای گسترش آموزش عالی کشور ایجاد و راه اندازی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با تمرکز بر محورها میسر گردید.

نادعلی گفت: زمینه های فعالیت این سازمان را می توان به بخش های کشاورزی و باغداری، شیلات،گردشگری و محیط زیست،معادن، آب و صنایع وابسته، صنایع فلزی و گیاهان دارویی تقسیم کرد.

وی، مهمترین مزایای استقرار پارک علم و فناوری در استان را بهره مندی از مزایای قانون مناطق آزاد در خصوص کار، معافیت های مالیاتی و گمرکی، معرفی واحدهای فناور جهت دریافت تسهیلات مالی با کارمزد پایین به صندوق های حمایتی کشور کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، صدور مجوزهای سرمایه گذاری خارجی و مبادله های بین المللی، قرار گرفتن در یک مجتمع تحقیقاتی و فناوری و استفاده از همجواری واحدخای فناور با یکدیگر، بهره مندی از پستیبانی علمی متخصصان، برگزاری دوره های آموزشی، حمایت از تولید و خدمات بازاریابی، حمایت از شرکت ها برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی و... عنوان کرد.

نادعلی مخاطبان این سازمان را افراد خلاق، مبتکر و نوآور، فارغ‎التحصیلان خوش فکر و کارآفرین دانشگاه ها، مؤسسات فناوری و خدمات مهندسی پیشرفته، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، مراکز تحقیقاتی دولتی و خصوصی و سایر مؤسسات دانش محور بیان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۵۶

26 Dec 2019